Thursday, May 12, 2011

Takde Semangat

Bengang sungguh aku hari ni. For the first time, aku ngn classmates yang lain semangat nak ambik lab test entomo esok, tetiba kancel. ape perasaan korang. memanglah hepi kan. tapi untuk kami nih, kitorang sangat2 tak suke sebab next week kalau boleh nak spend masa untuk study jek. lagipon lab test histopath yang ambil masa bertahun-tahun berhari-hari nak siapkan tu pon belum buat lagi. kalau da semua nak buat minggu depan memang penat lah kan. dah la hari isnin aku punye presentation. haish, tak bertuah betul tangan aku nih sebab masa cabut undi tuh, aku yang wakilkan diri. dah la dapat group last. tajuk presentation pon tak best n susah.

so, esok pagi-pagi memang aku nak chow dari bumi shah alam nih. TAKDE SEMANGAT!!! minggu ni banyak benda aku tak tahu aku jadi tahu. hurmm... Selama ni aku harapkan benda lain benda lain pulak jadi and aku memang totally tak boleh nak terima.

*rasa tak balance pulak perenggan 1 punya panjang berjela tak larat nak baca + semak, perenggan ke2 pulak pendek. xpelah. bukan ada orang nak bagi markah pon.

0 comments: