Wednesday, January 23, 2013

Hari ni hari ke3 aku kirije. Takde mood lagi nak cerita pasal kerja. Pegi subuh2 balik malam. Macam xde life lansung. Takleh jadi nih. Memang kena ikhtiarkan cari umah sewa jugak. Hurm biasalah bila update blog ni mesti ada sumting yg terkilan sebenarnya. Hurmmm. Jerih perih nak kirije di Shah Alam. Ok pertama sekali nak cari tempat kirije. Ok xpelah boleh buat sorang2. Tempat kirije pon ok ade kwn. Tapi kwn kt lab jelah. Bila dah habis kerja masing2 balik umah lah kan. Masalah ke2 pasal umah sewa. Tensen tahap gaban. Nak mintak tolong org lain serupe macam aku x ade kawan lansung. Serupe macam aku ni tak pernah tolong orang. Kadang2 sedih mane orang2 yang aku tolong dulu. Yang same2 bergembira dgn aku dulu. MANE MANE!!!!!

Hurm last2 aku ikhtiarkan jelah sendiri. Hidup takleh nak bergantung pada orang lain. Manusia... Ramainyaaa hanya bertandang masa senang aje... Kawan... Sahabat.... Yang ikhlas tetap ade. Aku paham masing2 ade komitmen sendri. Tapi xleh ke kalu kontek2 sementalah dah dekat2 ni. At least kontek lah kan. Mesej tanye kabar pon dah cukup. Sometimes memang terasa spt dipergunakan...

Masa ni aku baru btol2 perasan that HE my kawan lama, my bestfriend satu satunya sentiasa ade selalu masa susah dgn senang. Cuma aku bila senang asik lupa dia. Tapi masa2 ni aku kenal siapa kawan aku yang sebenarnya. Siapa yg btol2 ikhlas sebenarnya.

0 comments: