Wednesday, January 9, 2013

KEMBALI

Assalamualaikum. Wah last update May 2011. Sekarang 2013. Macam2 jadi. N now aku buka bz belajar dah tp sibuk cari kerja. Banyak benda berlaku sepanjang aku x update blog ni. Harap nak share pengalaman praktikal, pengalaman jenjalan dgn kwn2, pengalaman cari keja, pengalaman interview, pengalaman putus cinta aiyak ini pon haruslah masukkan. Supaya jadi pedoman. Kalau boleh nak undur balik masa spy aku tak jatuh cinta dan dpt meneruskan khidupan dgn jayanya tanpa heartbroken. Mihmihmih. Tapi tulah kita xtau ape akan jadi 1 hari nanti. But, 1 benda yg aku bangga mengenai diri aku. Dlm semua situation, aku dah berjaya lakukan setiap bende dgn bersungguh2. Sbb tu aku aku tak regret sikit pon dgn ape yang aku buat walaupon tak menunjukkan hasil sangat sebab aku dah berusaha sungguh2. Selebihnya terserah pada Tuhan samada nak bagi atau tidak rezeki tu.

Putus cinta pon aku tak menyesal mane sebab AKU TAK RUGI APA2. ALHAMDULILLAH. Result aku tak pernah turun. Aku berjaya siapkan thesis kebanggan aku. Ye, aku sangat bangga dgn thesis aku. Ade orang xmo bukak dah thesis die sbb kate mcm tah pape. Bayangkan betapa serabutnya otak aku nak kene handle 2 projek rp n siapkan 2 tajuk thesis dlm 1 masa.  jadinya. Kerja kau pon jadi kerja aku. Wahaha. 1 lagi projek thesis tu x perlu la aku bgtau sape punye. tapi kalu pernah terbercinta dgn classmate memang itulah. Memang mencabar sangat2. Alhamdulilah aku dapat siapkan yg terbaik untuk thesis aku. Dan aku rasa thesis tulah kerja yang paling perfect n puas hati.

Takpelah nak semayang subuh dulu ni. Nanti aku sambung lagi. Update banyakkkk sangat nih nak cerita. Semoga sy terus ditetapkan hati untuk berubah. Amin.... Doakan saya ye kawan2.

0 comments: