Saturday, September 25, 2010

gara gara KLIA

hari ini aku update blog dgn tulang pipi yang agak cramp stlh berjumpa dgn kwn2 lame ak di MRSM Batu Pahat dulu. tp mcm yg sedia maklum blog ini akan diupdate ble ak tension saje. ok..sementalah aku sampai di KL sentral, pja suh aku jumpa die di KLIA transit. disebabkan aku buta x nampak any signboard, aku suh pja dtg tmpt aku je iaitu di McD saje sbb tu je tmpt yg ak slalu lepak sorg2, mkn sorang2 kt kl sentral tuh...huhuhu.sedeyh kan... owhhhhhh.rindu gle. dan terkesima ak melihat perubahan die. em..hahaha.maybe die bahagia kot skg nih,kih kih kih

ok...diteruskan lagi cerita... borak2 tunggu fifi plak... sangat lame ye ...pja sangat terkejut ye stlh aku memberitau yg aku still single.kah kah kah.ak x tau la part mane yg die x caye.ak da jelaskan sungguh2 pada beliau. then da nak magrib.. kitorg pegi smyg dulu. heh, lame gler tunggu fifi.. xsampai2 lg. ble nak kuar dr surau bru fifi sampai... cesss. pastu bole plak gelak2 bagai hape lame2.

 then rase da lewat bru la gerak nk g KLIA transit. g g tau ape jadi??? kami dimaklumkan harga tiket ke KLIA RM 35. kalau pergi balik mau RM70 kan???MAHAL GLO.bek shopping jek. disebabkan x dpt terima hakikat yg tiket KLIA sgt mhl, kitorg tanya hampir kesemua kaunter KLIA kt ctu. x caye lagi, kaunter pertanyaan KL Sentral pon ak bedal g tanye. paling x malu sekali ak bg soalan nih

"cik, harga tiket paling murah ke KLIA berape?"

sume orang bagi tau RM35. owh,kami sangat gelabah pada masa itu...waaaa. at the same time, ain bersungguh sungguh kate ade tiket harga rm8 di corong2 telipon. mayb die tertukar kot ngn LCCT... hahaha... naseb baek ajak fifi.so fifi tlh menggunakan kemudahan yang ade dgn menyuruh boyfrendnye menghantar kitorg ke KLIA.....

sampai KLIA, x sempat nak slm ain.die da berlepas ke balai berlepas ( ayat sgt ngek). waaaaaaaaaaaaa. family die sgt berterima kasih kt kitorg...eik, lupe nak cite. disebabkan da lambat smpai kt KLIA, turun2 dari kete kitorg berlari mcm GRO kene kejar dgn polis. khkahkah.lawak gler masing2.mane taknye...masing2 berlari dgn pakai kasut tumit tinggi. hahaha. aku plak yg bajet x rabun, bape kali nak terjatuh. xnampak mane lantai tinggi rendah tgh2 mlm buta....

ain pon da x nampak lagi...aku sgt jeles.smpai je kt tmpt ain aku rase ak mcm x byk ckp. ak tgk sekumpulan budak2 mara yg pkai blezer mara tuh... tgk family maing2. aku rase mcm nak menangis. kalau la aku yg berada dlm kelompok pkai blezer mara tuh... alangkah indahnya n gembira n bangganya parents ak. tp.......... sob sob...  hurmmm. xpela. nasi da jadi bubur... padahal aku study dgn ain, dok sebelah meja ain, gosip same2 ngn ain.... waaaa. mayb dah ditakdirkan ak hanya belajar dlm negara aje... mayb ak xle dipisahkan dgn nasi, budu, tempe, or sewaktu dengannya.

blik je dr KLIA, ade satu lg masalah. jam da pukul 11. mane kami nak tdo???? adoiii... so tersadai la kami sume di UKM. masuk je bilik fifi terus terbongkang. fifi plak ilang ntah ke mane.so tgal kami bertiga jela. selang bpe jam perut berkeroncong... hahahaha.dok asrama kan... paham2 sudah... seb bek fifi bwk kwn die yg ade adik angkt yg sgt baek hati di UKM tu. die la yang belikan makanan ntuk kami... then ak terlelap.bgn2 makanan udah sampai...

then malam tu kami mkn .................................. nasi goreng kampung dgn teh ais tawa hebe.  hahaha.suasana  mase makan tu sgt lah kelakar ye. hahaha.siyes kelaka weh... mcm GRO tga makan mase rehat... gelak pulak sorang2 mcm gelak orang kalah main judi... kah kah kah...sgt lawak.. apelah nasib. yang fifi ni x muncul2 plak. ceittt. merana kami tp mampu gelak cm org gila lagi....

0 comments: