Wednesday, September 15, 2010

ok, post ke2 di hari, waktu, tempat yang sama. bler nak mandi nih???ok...nak habeskan sume makanan ni dulu.then mandi, gosok gigi dan krohhhhhhhhhh... eh, kate malam ni nak study sbb esok izzah dan zahra akan blik??? tp??? err..sy da ngantuk. da xde mood nak study... tgk tgk tgk... ni la kesan bila ada ORANG GILA. die ckp ape ckt pon mest aku nak tacing lebeh2. orang laen ckp aku x cantek, aku siap bole gelak dengan berdekah2 lagi tuh...hmm... aku still berfikir.PERLU KE TIDAK AKU MELAYAN ORANG GILA ITU? 

 
apa alasan kau melayan ORANG GILA itu?
1. sebab die beria nak sambung balik hubungan _______. apa ya???aku pon x tau
2. aku rase kesian
3. aku rase die sedang down mungkin sekarang nih
4. aku rase still ade ____________. argh!!!!

ok, then layan jela. TAPI, NANT KALAU LAYAN DIE MESTI BYK MSLH TIMBUL
1. nant aku mest x concentrate kalu buat keje laen
2. nant mesti ak dok berkepit ngn hp 24 jam
3. nant mest kredit ak cepat habes
4. nant ak mesti ak lupekan kwn2 aku
5. nant aku mesti susah nak bangun malam2
6. nant mesti jadual tdo aku terganggu
7. nant mesti aku cpt emo
8. nant mesti x dpt shopping byk2 sbb dok topup slalu
9. nant ak mest malas study
10. yang paling penting, macam mane dgn misi aku untuk mendapatkan bakal suami DOKTOR?

waaa... mcm mane ni??? ape kate layan die mcm layan kawan2 lelaki laen. bile kau sibuk, x pyhla layan. bile kau free aje layan die... TP DIE LAEN!!! hmmm..pulak dah. SUSAHKAN BERKAWAN DENGAN ORANG GILA

0 comments: