Wednesday, September 15, 2010

ORANG GILA DI HATI SAYA

sekarang pukul 8.37 pm. aku x mandi lagi. 
tepi aku ade coklat, biskut raya,air milo dan kerepek bawang.
 itu tandanya aku sangat stress.
 argh!!! x suka x suka x suka perasaan ni...
ni x bole dok lame2 sgt kt rumah ni.byk sgt mase terluang.
then, mulalah pikir bende2 yang bole menyakitkan hati.
 sekarang, bole pulak aku layan ORANG GILA tu dengan baek hati sekali.
 oORANG GILA tu pun satu, cam tau2 je bila aku cuti n mase tula nak terhegehhegeh contac aku. 
n aku pon xde keja nak buat, boleh plak pergi layan dia.
 padahal da berazam xnak layan dia da ntuk selamenye. 
azam tu hanya bertahan 5 bulan je????
 ORANG GILA ZAMAN SEKARANG SUNGGUH MANIS BERBICARA DAN MENGGODA... aiyyak...tapi kan, tapi... salah ORANG GILA  tu jugak...
 2 3 menjak ni asyik dok kol aku..
 bg mesej tah hape2...
 kalu 2 3 hari mmg la ak x layan lansung. 
tapi kalau da seminggu n tiap2 hari kacau jadual tdo aku???
  perluke aku bkawan dgn die blik?
 hmm.. xpe. aku bagi die 1 lagi peluang.
 kalu die sakitkan hati aku lagi, aku xkan layan die lagi!!!


Foto Ashraf Muslim

gambar hiasan, xde kene mengena (baru lepas stalk fb someone)

aku tau iman aku x kuat lagi untuk jauhkan diri aku dari die

0 comments: