Sunday, November 21, 2010

Misteri Jalan Sesak2 di Highway Karak

aku da dpt jwpan pas bce Kosmo ari sabtu
entry yg lepas kan aku ad cite yang jam gler tu kan
tp smpai la ke Shah Alam
lansung xde accident yang berlaku
n orang2 baiki jalan pun xde ye
tp disebabkan penemuan misteri......

dan yang aku terkejutnya jem tuh start dari smlm nye lagi
paham x?
kirenye aku balik 19 hb kan
means jem tu berlaku dr malam 18 Nov lagi
menurut sumber n metro yang aku bace tuh la kan
mlm tu ade kemalangan kecil berlaku kat situ
so mase tuh ade sorang pekerja ni nampak ade sebuah kete kt bwh jambatan
uih...tinggi kau kalu sape2 yang penah lalu kat situ

so sampai mase keesokkan harinya (masa aku lalu)
kereta tu still x dpt diangkat naek lagi
tu sbb jam
byk da kren hidraulik tu tlg angkat naek
tapi mengalami kerosakan
sebab berat sangat kete tuh
sebab kereta tu dipenuhi selut (banyaknyo sebab)

dan lagi....
 kereta tu dipercayai milik orang yang hilang kereta baru2 ni kat Salak Selatan
n mase kereta tu dijumpai kunci kereta tuh ade dlm kereta tersebut tapi dlm keaadaan enjin x hidup (paham x??? aku x pandai nak explainnn!!!!!)
n yang paling terkejut kannnnnnnnn
bknnye sbb eksiden pon
sbb pembahagi jalan x remuk n dalam keadaan elok cm biasa
n x jumpa pon mayat ke or mangsa kt tempat kejadian

owh...
sangat la buat aku curious gler2 nak tau pasal kes ni
mcm kes Datuk Sosilawati hilang dulu...

0 comments: