Wednesday, November 17, 2010

The Parent Trap

tadi petang sambil2 makan tgk tv
tbe2 aku rase cm best plak cite yang aku tgh tgk tuh
tapi x tau channel ape
sbb aku bukanlah penggemar menonton tv
tapi kalau tbe2 aku tersuke tgk tu maknanya ade cerita yang best@ berkualiti gtu
tp aku x tgk sampai abeh
dlm 15 minit je ak tgk
sbb dok dpn tv lame2 ak lenguh
nak landing atas sofa cm jauh sgt
nant x nampak plak
aku plak x suke pkai spek
tak banyak songehhhhhhhh plakkk kan???
so engt nak layan kat uuuutube je nant

THE PARENT TRAP

mengisahkan sepasang kembar
tp x saling mengenali
sbb sorg dok ngn ayah
lagi sorang dok ngn mak
tp terjumpe n knl mase ade program kat sekolah diorg
byk yang lawak2 mase sblm diorg knl nih (act, aku tgk sampai sini je baru... hehehehe)
ble da knl, diorg plan nak satukan parents diorg blik
n byk la peristiwa2 yang berlaku
sampai la parents diorg bersatu semula

see...
bagus kan pilihan cerita yang aku tgk?
byk bagi msg yang baik2 aje
aku x suke cite merapu2, yang berat2, yang susah nak faham
cite ni simple je tp sume ade
kelakar n sweet bangat!!!

so sape2 yang konpius samada cite yang korang nak tgk tu berkualiti or not
bole la tnye aku dulu ye 

2 comments:

Unknown said...

hehehehe...bagos la cite ko tgk nih...

nurredvelvet said...

bgus kannnnnnnn???tgk la.simple je.13 episod jek.tgk lah.zul pon da tgk