Sunday, November 21, 2010

Misteri kereta bersidai tepi highway

hari raya ke 3 da balik semula ke Shah Alam
Jumaat, 19 hb November 2010
sampai area2 Genting Sempah aku sangat pelik
jam yang hamattt....
terus terbangun dari tdo
ngendap2 aku nak tgk dpn (ye, aku pendek!)
ngendap2 nak tgk tepi jugak
banyak gler kereta tersadai spjg tepi jalan
bukan kete jek
bas bas dgn lori lori
yang pelik tuh sume jenis kenderaan yang bersidai tepi jln tuh
sume bukak bonet bhgn enjin tuh
tp sume tuh xde kemek2 ape pon
aku sangat la musykil

 
dalam terowong... lama bebeno. dah la x dpt dgr radio.x de coverage dok dlm gua

 
still jam yang hamat lagik... still x tau ape jadi kat dpn

 
lepas terowong. hujan plak n still x tau ape jadi kt dpn


see...
jam yang hamat bukan
den x dpt la pulak nk ngamek gambo2 kete bersidai tepi jalan
sampai skg aku x dpt jwpan nape kete2 byk bersidai tepi jln
dgn rosak2 lagi tuh
ade sape2 tau?

0 comments: