Monday, November 22, 2010

BIL

aishhhhhhhhhhh...
hujung2 bulan ni lah
sume bil nak kene langsai
tapi bukan untuk 1 bulan jek
ntuk 2 3 bulan sebelum tuh
memandangkan sblm ni 1 rumah cuti
bayaran bil tertunggak
n aku mula stress
hohhhhhhhhh, rosak plan aku

 
hah, yang aku bulat tuh amount yang ak kene bayar

 
semoga lagi terang amount yg aku kene bayar


weh weh weh
ak baru tau
bil indah water pon kene bayar tiap2 bulan ek?
huh... 
baru aku tau xde yang free dlm dunia nih
nak melepaskan hajat pon perlukan duit rupenye :)

eh eh eh
ak bru pasan
ade logo durex
korang jgn buat2 x tau ye durex tu ape
ni notebook ek aku dapat mase minggu FHLS kt msu
kene g dgr ceramah die dulu
bukan aku dapat sbb aku PELANGGAN SETIA DUREX ep...
bukan bukan bukan
x caya??? owh...

 
penceramah yang terangkan psl pencegahan HIV. hensem weh.  hahaha

 
2 model DUREX yang jelita. 

 
therefore, saya bukanlah pelanggan setia DUREX


2 comments:

saufiahmad said...

durex tuh jename aper ea???

nurredvelvet said...

encik saufi ni laki sejati ke tak. hehehe. durex pun x tau. dah terang terang die tulis world's condom brand. err, ke buat2 x tau ha?