Monday, November 22, 2010

November bulan untuk lelaki merajuk ke?

november kan musim hujan
musim sejuk
musim tengkujuh
musim untuk menaikkan lemak
musim cuti sem
adakah mempengaruhi mood lelaki juga

tipulah
kami cool
kami tak macam pompuan
sikit2 nak merajuk
mungkin tu yang lelaki kate

tapi aku ada bukti tau
bukan cakap sebarang cakap
ini yang sempat aku print screen
yang ari2 lepas dalam bulan november jugak
ada je yang merajuk lagi
x percaya?
ok...
ini 2 bukti dlm masa 1 hari ni saja ye


 
saja biarkan nama muhammad tuh. nak buktikan bahawa pemilik msg itu adalah lelaki


 
'encik' tu pon x disensoredkan ntuk membuktikan beliau adalah lelaki
*bukan saya sombong... tp sy malu... malu tapi mahu... :)

so wahai laki laki sekalian
apekah betul anda ada rasa mahu merajuk je sepanjang bulan november?
kalau ada...
boleh la aku buat tajuk research project untuk sem 5 aku nanti.
cari penyebab kenapa anda mahu merajuk di bulan tersebut
apakah treatment yang sesuai dilakukan
nanti bakal aku siapka sebuah thesis yang lengkap pasal kes ni ye
siap ade introduction
            morphology
            cultural features
            pathogenecity
            pathogenesis
            lab diagnosis
           treatment
            epidemiology
           prophylaxis

lengkap... owh bangganya kalau dr.p tgk nih
hehehe

laki2 sekalian
jgn lah merajuk k
anda kan hensem2 belaka :)

 

6 comments:

Ika Zul said...

slalunya.. laki yang majuk2 tu ad potensi suke kat gurl tue.. ;p

nurredvelvet said...

wah??? btol ke?sbb one of the message tuh ade yg sy mint diam2.hiksss...

Myra Kariwon said...

blog anda sgt cantik!
btw, laki menopause la bile nov dtg ^^
agagagaga..

nurredvelvet said...

cik myra... blog anda pon cantik jugak... tp sy x tau nak balas ape sbb anda suke sgt bermadah
hohohoh
laki menopause ek?
nape ade atuk rogol cucu?

ILA HonEyBuNNy said...

hehheh.kalau laki majok ila xnak pujok..heheh

nurredvelvet said...

ye ye..jgan pujok.buruk nor laki merajuk.