Tuesday, November 16, 2010

Gaya Tidur Yang Unik


sape suke tidur???
saye!!!
aku sanggup potong jari kuku kalu korang kate x suke tdo
jom kite usya gaye penduduk bumi yang bertuah yang sedang tido
tapi gambar di bawah banyak buat aku x paham

 aku x paham... kenapa org tu tdo kepala ke bwh.kan cukup space tu nak tdo cm biase.

 yang ni aku suke. kreatif kan org tuh.kalu ak x terpk nak letak kayu as alas. tp x sesuai ntuk ak yang tdo ganas

 owh... sempat lagi... selalu gak terjadi pada aku terutamanya bile nak call one of my classmates

 kalau aku tdo x sampai sesaat cm ni mest da jatuh

 aku selalu tdo camni.org yang tdo camni sopan dan sweet ye. <-------- FAKTA

 Good idea. bole la buat cm ni kalu nak tunggu org yang lambat sgt nak bukak kunci pintu rumah kan makcik blink2?

xmuat ntuk korang k? n semestinya dan lebih2 lagi ntuk aku

yang ni mmg ak x paham... x jatuh ke?


ape yang aku x paham tu korg paham x?
btau la ape yang korang paham

2 comments:

Unknown said...

weh...kritikal sgt ni gaya2 tdo ny..ko pnye yg mne 1??hehehhe

nurredvelvet said...

aku punye xde la kat sini
aku punye ayu la weh
x men la cenggini