Saturday, November 20, 2010

Princess Streamyx

abeh sudah 1 beban
sudah mula menggunakan princess streamyx
apa itu princess streamyx?
adakah pakej baru yang ditawarkan oleh streamyx?
ohhh...tidak sama sekali
princess streamyx adalah nama streamyx rumah sewa saya
menariknya setiap ahli yang menggunakan services ini akan diberi gelaran princess 1, princess 2, princess 3 dan seterusnya
saya?
saya princess ke berapa?
saya punya xde tulis ape2 numbor pon.
bukan princess 4
bukan princess 5 dan seterusnya
hanya PRINCESS saja
mungkin saya KETUA PRINCESS kot kepada princess 1, 2,3,4,5,6
hiksssssss.....

 
1...2...3...4...5...6... hah. cukup 6 org princess 

ini KETUA PRINCESS...eh, bukan!!!

 
KETUA PRINCESS. princess in red.
baru betul kan
kata nur red velvet
hiksssss...

3 comments:

_naJw@_~. said...

yekkkkkkkkkk hahaha KETUA PRINCESS??LOLLOL

izzaty lyana said...

yna chop little mermaid, ariel :p

nurredvelvet said...

kak nawa,hahaha,x dpt tme ke sy jadi ketua princess
kak yana, tp princess in red plg cantik