Wednesday, November 24, 2010

cik nurredvelvet memang suka bermimpi di siang hari

cik nurredvelvet
cik nurredvelvet's mum

malam semalam kan...

aluuu ma... sakit pinggang lagi...huuu 
ha??? sakit lagi??? xdop apoooo lah.tok sia sia lagi ko hok dulu tuh
dok lagi la. lo ni dop leh duduk lamo lamo, diri lamo2, jale lamo2. sumo dop leh lamo2. make jah buleh lamo lamo
pastu ado kelah dop lo ni?
xdok sangat. kelah banyok xdo. ma, oghe balik ujung minggu ni deh. kito g berurut
ho... molek jugok.blik la deh.nanti ma bawak gi jupo mak tam

esok nye kan ketika pagi memancarkan sinarnya and aku masih x bangun2 lagi

wak gapo tuh? dop bangung tdo lagi ko maso nih? ceghoh bole doh
hehehe. male dop leh tdo lah.takpo.kelas lambak lagi
ho la. ayoh oyak tokleh g berurut. kito g jupo dr. sulaiman tu jelah. x molek ayah kato orang mudo2 nih g berurut.
lorrr. ho laaaa...:(

to all my readers
sebab tu lah da beberapa hari aku tak update blog
keadaan kesihatan tak berapa nak mengizinkan
semua ni disebabkan oleh kecederaan pinggang, ceh taknak sebut sakit pinggang, macam orang tua aje kalau sakit pinggang tuh kan
hahaha, yela. semua ni gara2 aku mengangkat air 1 tong besar dari depan rumah sampai lah ke belakang rumah masa takda air hari tuh


then aku tido lagi petang tuh... berapa banyak kali tidur daa...
sebelum tido tuh dengar radio hotfm pasal secret admirer
wahhhh!!! aku sangat semangat sebab aku pon tgah minat diam diam kat seseorang sekarang nih
sampai lah aku terlelap

tengah tengah syok tidur tu kan
kaki aku tersentak
arghhhhhhh!!! sakitnyaa... huuu :(
rasa cramp tiba-tiba kaki aku
cepat2 sapu minyak panas
sambil berfikir fikir camana lah nak balik hujung minggu ni
dah la sakit pinggang, sakit kaki pulak tuh
then aku pon mulalah tidur lagi sekali dengan lena selepas itu walaupun tak dapat jawapan untuk masalah aku di atas

tiba tiba...
mr XY (lelaki straight ye, n dia pon suke cakap tiba2)  <---------- inilah orang yang aku minat diam diam tuh
miss nurredvelvet (popuan sejati jugak ye)
kami memang rock sebab tuh guna aku dan kau

eh kau nih kenapa? (dengan nada prihatin, eceh...)
aku sakit kaki lorh. hujung minggu ni aku balik lah kampung. nak berubat (dengan nada merintih kesakitan, hohoho)
abeh boleh jalan tak nanti?
boleh. aku naik bas. bukan jalan kaki pon
lah, memang lah. aku ikut kau balik kampung ye. takut tak boleh jalan ke tiba tiba. aku risau tau.
haaaaaaaaa???? HOMAIGOD!!!

hujung minggu tu pon aku balik dengan dipapah olehnya
mak ayah ku sangat terkejut sebab aku balik dengan lelaki tapi sangat berkenan dengan nya

tiba tiba
eh, napa aku macam nampak orang2 berjalan pulak nih
aku bukak mata tgk housemate aku
dengan blur blur lagi tuh
lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhh
aku mimpiiii rupanya
waaaaaaaaaaaa, aku ingatkan da betul2 tadi
haaa!!!! tula tdo lagi siang2
mimpi pon bukan main mengaruttttttt lagi

ep ep... ni lagu untuk encik S.A aku
wahai encik S.A
aku tahu 1 hari nanti kau akan baca juga entry ini
sebab encik S.A sangat la suka menebeng dekat aku
tettttttttttttttttttttttttttt!!!

2 comments:

izzaty lyana said...

nor! sape??! ehem-ehem :p

nurredvelvet said...

hahaha.teka la.yang penting die suke menebeng dkt sy