Saturday, November 20, 2010

daging korban di hari raya ke-2

entri ini dibuat pada hari raya keempat
still raya lagi k
wpon raya haji
kurang sikit lah meriahnye
tapi xpe
aku nak jugak cite pasal raya haji thn ni
thn ni raya haji wihout my parents
sob sob sob
so hari raya ke2
baru aku rasa meriah skit
sbb ape???



 daging korban

 menarik kan senyuman orang rajin?

 
potong2 daging

 
lepas potong2 timbang

 
potong bahagian lemak. kena guna pisau besau 

potong2 lemak pula

 
500 gram @ setengah kilo ye anak2 untuk daging saje

lemak!!! sape mau??? yang kurus2 tu bole lah dptkan lemak ini

 
ok... suda siap part aku.tgal tulang je.tulang keje orang yang lebeh dewasa. kanak2 mcm aku BAHAYA

senang je kan keje tuh?
aku mmg suke buat keje2 mcm nih
kalu la ade asignment cm nih kompem bole dpt markah penuh
n aku mest xkan tangguh2 kan wpon seminit dua
heheheh
itula aktiviti hari raya kedua aku

pssst, kwn2 mrsmbpj... bgus kan aku? hari raya ke2 pakai baju PUM. hahahaha.